۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳

دهقان خبر داد:

دو کودک دشتستانی در یخچال یک کامیون خفه شدند

دو کودک دشتستانی در یخچال یک کامیون خفه شدند

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان گفت: دو کودک دشتستانی در یخچال یک کامیون خفه شدند.

محمد علی دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح این حادثه پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه دو کودک دشتستانی که خواهر و برادر بودند درون یخچال یک کامیون رفتند و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این خواهر و برادر چهار و پنج سال سن داشتند، اضافه کرد: کامیونی که حامل هندوانه بود در منطقه بوشکان شهرستان دشتستان استان بوشهر توقف کرده بود که این دو کودک در زمان توقف این کامیون، برای کنجکاوی وارد یخچال نگهداری مواد غذایی این کامیون شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان ادامه داد: با توجه به اینکه این یخچال از داخل وسیله‌ای برای باز شدن نداشته است، دو کودک نتوانسته بودند که درب را باز کنند و در داخل یخچال خفه شدند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: هر چند خانواده این دو کودک متوجه نبود آنها شده بودند ولی هر چه حستجو کرده بودند نتوانستند این دو کودک را پیدا کنند.

دهقان تصریح کرد: راننده کامیون هم پس از 50 دقیقه که درب یخچال خود را باز کرده بود متوجه این دو کودک در یخچال خود می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: پس از اعلام این موضوع به مرکز فوریت‌های پزشکی، نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند ولی متاسفانه این دو نفر جان خود را بر اثر خفگی از دست داده بودند.

کد خبر 2303499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha